FAQ

V případě nepříznivé epidemické situace se akce uskuteční v náhradním termínu. Registrační poplatek a poplatky za doprovodné služby (oběd, doprovodný program, ubytování) budou automaticky převedeny na náhradní termín nebo další ročník.

Vyplňte prosím on-line registrační formulář na těchto stránkách (www.konferencefvp.cz) nebo emailem na registrace@solen.cz. Registrace bude spuštěna v únoru 2022.

Hromadné přihlášení účastníků s vámi rádi vyřešíme individuálně, a to včetně zajištění ubytování a dalších služeb. Kontaktujte prosím paní Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz. +420 777 557 419), která vám poskytne více informací.

Nemusí. O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum Vaší platby. Stačí se vždy do uvedeného termínu přihlásit. Fakturu stačí následně zaplatit dle splatnosti na ní uvedené. Registrační poplatek musí být uhrazen před akcí.

Fakturu za zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce. Proč ne dříve? Registrační poplatek je nevratný, a pokud byste museli svou účast do této doby z nějakého důvodu zrušit, nic vás to nestojí.

Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány.

Certifikáty budou rozesílány hromadně po ukončení konference, a to nejpozději do 14 dnů. Certifikát pošleme na e-mail uvedený při registraci. Tištěné certifikáty nebudou na místě vydávány.

Modul: FAQ